• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Samlingslån 450 000

sebb

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
4 Juni 2012
Meddelanden
260
Mottagna reaktioner
31
Poäng
157
Hej,

Lyckades samla mina lån i försöket jag gjorde i Juli med ett betyg på 1.4. Gick från fyra till två lån. Fick ett fint erbjudande från en av långivarna jag hade innan ansökan. Ringde dom efter att jag gjorde ansökan via advisa och dom ville hjälpa mig att samla så mycket dom kunde erbjuda.

Nu har uppdatering skett och jag kan se att en långivare inte rapporterat in min kvarvarande skuld. Betyget har nu sjunkit till 0.4.

Kan jag utnyttja läget och köra en "fuling" och ansöka på nytt och hoppas på bättre förslag nu? Senaste ansökan är gjord 14e juli.

Vad hade ni andra gjort? 100 000 som inte rapporterats till uc. Väldigt konstigt när jag fick lånet 15e juli.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Hmm

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
11 Februari 2019
Meddelanden
1 009
Mottagna reaktioner
426
Poäng
557
Skulle sökt, gjort liknande.
 

No1knows

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
28 Januari 2020
Meddelanden
152
Mottagna reaktioner
50
Poäng
177
Passa på och sök, går det inte så är det väl ingen större fara antar jag då du nyligen fick lån? :)
 

sebb

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
4 Juni 2012
Meddelanden
260
Mottagna reaktioner
31
Poäng
157
Ja jag tror jag testar runt den 20e. Inget att förlora utom en extra upplysning. Tror dock inte jag kommer söka något mer förrän inkomstuppdatering nästa år. 1eller 2 upplysningar gör nog inte så stor skillnad då.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp